Szkolenia zamknięte
o sukcesie firmy decydują ludzie
Na zamówienie firmy, przygotujemy szkolenie w oparciu o indywidualną analizę potrzeb naszego klienta, dostosowując program do potrzeb i oczekiwań firmy, uwzględniając zasoby i kompetencje uczestników oraz aktualne wymogi rynku. Wspólnie określamy cele i oczekiwania dotyczące projektów szkoleniowych. Oceniamy skuteczność naszych szkoleń, sprawdzamy jak zwiększyła się efektywność pracowników, i w jakim kierunku powinna dalej dążyć polityka personalna i strategia szkoleniowa firmy.
Preferowana liczba osób w grupie to 15-20, ostatecznie uzgadniana z Klientem.FINANSE:
- Analiza finansowa przedsiębiorstwa
- Analiza finansowa dla niefinansistów
- Analiza finansowa o poziom wyżej- finanse korporacyjne
- Analiza i planowanie finansowe - praktyczne umiejętności budowania modeli finansowych
- Planowanie i modelowanie finansowe – praktyczne umiejętności budowania modeli finansowych (warsztaty komputerowe)
- Controlling i rachunkowość zarządcza w firmie
- Controlling -warsztaty dla zaawansowanych
- Controlling procesów biznesowych
- Excel w finansach -warsztaty komputerowe
- Finanse dla niefinansistów - sprawozdawczość finansowa i zarządcza – jak zaleźć wspólny język z księgową i kontrolingiem
- Finanse dla niefinansistów - finanse menadżerskie – czyli finansowe aspekty podejmowania decyzji, które dobry menadżer znać powinien
- Finanse strategiczne – narzędzia budowania wartości przedsiębiorstwa (strategia, wartość, motywacja)
- Jak wykorzystywać narzędzia finansowe do efektywnego i skutecznego zarządzania firmą
- Ocena efektywności projektów inwestycyjnych - aspekt finansowy i kapitałowy
- Ocena ekonomiczna projektów inwestycyjnych według metodyki UNIDO
- Sekrety sprawozdań finansowych
- Ocena kondycji kontrahenta na podstawie sprawozdań finansowych
- Prognozowanie i planowanie finansowe w praktyce
- Praktyczne aspekty analizy kredytowej w kontekście projektów inwestycyjnych
- Praktyczne aspekty zarządzania finansami firmy
- Projektowanie sytemu budżetowania w przedsiębiorstwie
- Rachunkowość zarządcza - projektowanie systemu
- Umiejętność przygotowania biznes planu- aspekt finansowy
- Zarządzanie kosztami i budżetowanie- warsztaty wspierające podejmowanie decyzji finansowych
- Zarządzanie i wycena wartości przedsiębiorstwa
FINANSE PUBLICZNE/ ADMINISTRACJA PUBLICZNA:
- KPA w praktyce oraz odpowiedzialność majątkowa pracownika samorządowego jako funkcjonariusza publicznego
- Kontrola i audyt projektów finansowanych w ramach funduszy strukturalnych
- Kontrola finansowa jednostek sektora finansów publicznych
- Jak rozpatrywać skargi i wnioski w ogólnym postępowaniu administracyjnym
- Jak przygotować się do kontroli lub audytu projektu finansowanego w ramach funduszy strukturalnych
- Egzekucja administracyjna w świetle ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. najnowsze zmiany w 2013r.
- Ochrona danych osobowych w administracji publicznej a udostępnianie informacji publicznej
- Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Postępowanie administracyjne w szkołach wyższych
- Postępowanie dyscyplinarne w sprawach studentów i doktorantów
- Postępowanie egzekucyjne w administracji
- System przyznawania pomocy materialnej – ustalanie dochodów studentów i doktorantów – warsztaty
- Ustawa o pracownikach samorządowych w praktyce
- Audyt wewnętrzny w jednostkach sektora finansów publicznych
PRAWO:
- Windykacja wierzytelności
- Prawo pracy
- Ubezpieczenia społeczne i emerytury
- Kadry i płace, czas pracy
- Przetwarzanie danych kadrowych
- Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
- Ochrona danych osobowych
- Podatki w praktyce
- Dokumentacja cen transferowych w praktyce
- Kasy fiskalne
- Prawo gospodarcze/ Kodeks spółek handlowych
- Czas i ewidencja pracy kierowców
- Obowiązki pracodawcy jako płatnika w związku z zatrudnieniem pracowników
- Prawo upadłościowe i naprawcze
- Zabezpieczenie interesów pracodawcy w związku z zawarciem z pracownikiem umowy szkoleniowej
- Wszystko o podróżach służbowych: aspekty praktyczne oraz nowe przepisy
- Prawo budowlane i kosztorysowanie, ustawa o wyrobach budowlanych
- Kontrole obiektów budowlanych
- Umowy cywilno-prawne w obrocie gospodarczym / handlowe/kredytowe i inne
- Archiwizacja dokumentacji
- Prawo w szkolnictwie wyższym
- Prawo medyczne
- Rozliczenia i sprawozdawczości: US, NBP, GUS, ZUS, UM
- Międzynarodowe zwyczaje, uzanse i reguły handlowe (incoterms, rafdt, combiterms)
- Badanie autentyczności dokumentów w obrocie publicznym
- Księgi wieczyste jak czytać odpisy
- Korzystanie z europejskich standardów ochrony prawnej w praktyce
- Ochrona własności intelektualnej
- Podpis elektroniczny
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE:
- Zamówienia publiczne po nowelizacji
- Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem w jednostkach sektora finansów publicznych
- Zamówienia publiczne dla jednostek sektora finansów publicznych
- Warsztaty dla zamawiających i wykonawców
- Błędy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
- Nieprawidłowości w zamówieniach publicznych skutkujące odpowiedzialnością z tytułu naruszenia dyscypliny finansów publicznych
- Procedury zamówień publicznych na usługi i roboty budowlane
- Rozwiązywanie problemów przy udzielaniu zamówień publicznych
- Wykluczanie wykonawców oraz odrzucanie ofert w świetle wyników kontroli
- Zamówienia publiczne przy realizacji i przygotowywaniu projektów unijnych
- Zamówienia publiczne od A do Z
- Kierowanie zespołem
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie sekretariatem
- Psychologia zarządzania
- Zarządzanie spółką w kontekście pełnienia funkcji członka zarządu, prokurenta, stanowiska kierowniczego
- Controlling personalny
- Zarządzanie zmianą - zarządzanie ludźmi w procesie zmian
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI:
- Zarządzanie projektami biznesowymi - praktyka w zarządzaniu
- Zarządzanie portfelem projektów
- Zarządzanie projektami oparte na standardach PMBoK®Guide
- MS PROJECT narzędzie wspierające zarządzanie projektami
- Zarządzanie projektami-krok po kroku
- Rachunkowość w zarządzaniu projektami
- Księgowość w projektach - rozliczanie projektów
- PRINCE2 ® Foundation
- PRINCE2 ® Practitioner
- Professional Scrum Foundations
- Professional Scrum Master
- Planowanie i harmonogramowanie - warsztat - procedury i techniki
- Analiza biznesowa - warsztat wymagań
- Zarządzanie ryzykiem w projektach - warsztat - proces i techniki
- Narzędzia wspierające planowanie i harmonogramowanie
HR:
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Motywacja i ocena pracownicza
- Kapitał intelektualny i społeczny
- Szkolenia i rozwój
- Etykieta w biznesie
- Zasoby ludzkie
- Coaching i mentoring
- Assessment/development center - ocena kompetencji oraz potencjału zawodowego pracowników
- Analiza potrzeb szkoleniowych - planowanie i budżetowanie szkoleń
- Jak zaplanować i z sukcesem zorganizować kongres, event lub inną ważną imprezę firmową?
UMIEJĘTNOŚCI OSOBISTE / SPRZEDAŻ I MARKETING
- Autoprezentacja i sztuka wystąpienia publicznych
- Kreatywność i rozwiązywanie problemów
- Asertywność w zarządzaniu
- Wizerunek i etyka urzędnika
- Kodeks etyczny organizacji
- Mediacje
- Przywództwo - warsztat rozwoju kompetencji liderskich
- Trening umiejętności menedżerskich
- Savoir vivre, protokół dyplomatyczny, etykieta i etyka zawodowa w relacjach biznesowych
- Umiejętność skutecznego radzenia sobie ze stresem
- Warsztaty dla trenerów
- Trening twórczości/kreatywności
- Warsztat doskonalenia umiejętności interpersonalnych
- Negocjacje /sprzedaż /marketing
- Negocjacje w biznesie
- Negocjacje w sprzedaży
- Negocjacje windykacyjne
- Negocjacje zaawansowane
- Komunikacja i efektywna sprzedaż
- Key Account Management
- Coaching handlowców
- Polityka cenowa
- Sztuka obrony cen
- E-biznes i marketing internetowy
- Obsługa klienta
- Konflikt z klientem sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji
- Narzędzia dla menedżerów sprzedaży
- Prezentacja handlowe
- Kreowanie wizerunku firmy i polityki informacyjnej
- Podnoszenie kompetencji handlowca
- Marketing i promocja usług
LOGISTYKA/PRODUKCJA/TRANSPORT:
- Zarządzanie zaopatrzeniem i gospodarką materiałową
- Zarządzanie procesami logistycznymi
- Zarządzanie magazynem i zapasami
- Zarządzanie łańcuchem dostaw
- Zarządzanie zapasami
- Zarządzanie zakupami i redukcja kosztów zaopatrzenia
- Dystrybucja i planowanie dostaw
- Koszty i efektywność logistyki przedsiębiorstw
- Controlling logistyki
- Controlling operacyjny – controlling logistyki w łańcuchu dostaw
- Technologie informatyczne w logistyce i magazynowaniu. Techniki autamatycznej identyfikacji i inwentaryzacji
- Systemy i technologie informatyczne w logistyce
- Lean Manufakturing
- Gospodarka elektroniczna w logistyce
JAKOŚĆ :
- Samodzielne wdrażanie zasad GMP, GHP i systemu HACCP
- System HACCP. Wymagania GHP, GMP dla producentów i dystrybutorów żywności
- System zarządzania jakością w laboratorium wg normy ISO 17025:2005
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO 27001:2005
- ISO – interpretacja wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009
- HACCP/ PN-EN ISO 22000:2006
- Audytor wewnętrzny SZJ
DOTACJE UE:
- Dotacje UE na rozwój firmy w 2014-2020
- Audyt projektów realizowanych w ramach funduszy strukturalnych
- Rachunkowość projektów UE
- Księgowość w projektach- rozliczanie projektów współfinansowanych z EFRR lub EFS
- Wnioski o płatność
- Jak poprawnie napisać wniosek POKL, RPO, POIG
- Tworzenie, obieg i archiwizacja dokumentów w obrębie projektów unijnych
- Określenie statusu MŚP
- Równość szans w projektach
- Pomoc publiczna
INNE:
- Kurs barmański
- Kurs profesjonalny kelner
- Ms Office - narzędzie wspierające pracę w biurze
- Grafika komputerowa dla pracowników obsługi biurowej
- Podpis elektroniczny zastosowanie w praktyce
- Profesjonalna dokumentacja wydarzeń w firmie- warsztat fotograficzny
- Training the trainers- warsztaty dla trenerów
Jeśli nie znaleźliście Państwo na stronie tematu, który Was szczególnie interesuje, prosimy o kontakt. Program zostanie przygotowany specjalnie dla Państwa potrzeb.
Naszym celem jest organizacja imprez integracyjnych pozwalających rozwijać umiejętności i doświadczenia pracowników, które nabyli w trakcie zajęć z nami i używania ich w życiu i pracy codziennej.
Na życzenie przygotujemy wstępną ofertę wraz z wyceną, w tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem:
81 532 62 06
biuro@orylion.pl
proponujemy wzbogacić wspólnie spędzany czas o zabawy z łamigłówkami:
Zapraszam do skorzystania z naszej oferty!
Z poważaniem
Prezes Zarządu FPE Orylion
Beata Momot