MARKETING, SPRZEDAŻ
- opracowywanie strategii rozwoju, (czyli wzrostu sprzedaży)- strategia zintegrowanej komunikacji marketingowej
- plany działań marketingowych,
- audyt marketingowy,
- audyt wzorniczy – badanie i rozwój innowacyjnych produktów w oparciu o projekt wzorniczy wykorzystujących m.in. nowe technologie,
- strategia wzornicza – raport z przeprowadzonego audytu wzorniczego,
- doradztwo dla Startupów,
- propozycje możliwych źródeł zewnętrznego finansowania działalności eksportowej i instrumentów finansowych obniżających ryzyko eksportowe,
- projektowanie: materiałów reklamowych i promocyjnych, wzornictwo opakowań, logotypów i marek produktowych,
- projektowanie stron internetowych (w tym aplikacji mobilnych),
- wyszukiwanie kontaktów z partnerami zagranicznymi,
- badanie marketingowe na rynku docelowym,
- analizy możliwości eksportowych firmy itp.
Ceny usług doradztwa ustalane są indywidualnie w zależności od zakresu prac.